Jūs neprisijungęs
Aukštyn Tema Programinė įranga / Programinė įranga / Kažkodėl labai, labai stringa Planeshift.
- akeliukas Data 2008-05-26 19:03
Turiu tokią bėdą. Paleidžiu Planeshift (www.planeshift.it, tikrai geras, pabandykit), kol buvau tokiam kaip ir apmokymų mieste, veikė gerai, bet išėjus į "realų pasaulį" ėmė kotais baisiai strigt, nespaudžia nė 1 FPS. Šie du pasauliai skiriasi tuo, kad pirmame nėra pašalinių žaidėjų ir jis gerokai mažesnis. Jame sukasi kaip bitė, o tame "tikrajame", kuriame ir vyksta visas žaidimas, ima baisiai strigt. Gal kas sugalvos kodėl?
Pagrindinė - glow Data 2008-05-28 12:39
Ten taip įdomiai :) Tik prasidėjus žaidimui tave įmeta į vieną grafiškai sudėtingiausių žemėlapio vietų - pagrindinę Hydlaa aikštę. Aplink daug namų, horizontas tolokai, ir jei vaizdo plokštė silpnesnė, gali strigt.
Iš kitos pusės, su intel gma950 integruota pavyko pažaist visai pakenčiamai (visus miestus apvaikščiojau). Pirmiausia paleidau pssetup ir ten viską numečiau iki pliko minimumo. Toliau, žaidimo viduje, paspaudžiau 'O' (options), Graphics>Details, ir pasirinkau 'adaptive distance'. Parametrus galima pareguliuot pagal skonį, bet esmė tame, kad krentant fps, žaidimo varikliukas mažins piešiamą atstumą. Miesto aikštėj kartais gali ir labai sutrumpėti, bet užtat turėtų nestrigti šitaip.
Tiesa, už miesto ribų buvau susidūręs su vienu glitch'u savo vaizdo plokštės - dangaus tekstūra nebuvo perpiešiama, ir pasisukiojus aplink kalnų kraštai ją uždažydavo ir beveik nesimatydavo kur einu. Tuomet 'adaptive distance' išjungdavau ir palikdavau fiksuotą atstumą.
O žaidimas tikrai smagus. Jei tik išlips iš betos, bus visai padorus konkurentas kitiems mmorpg, ir ypatingai tuo, kad koncentruojasi ne į buką 'nubėk nuskersk daugiau NPC', o į bendravimą tarp žaidėjų, ir savo veikėjo tinkamą suvaidinimą.
Pagrindinė - akeliukas Data 2008-05-28 21:01
Nežinau kodėl, bet ilgiau pastovėjus aikštėj ėmė veikt netgi labai gerai :). Taigi tuo ir džiaugiuosi. Tik užkrovus naują teritoriją keletą sekundžių mirga vaizdas. bet šiaip viskas čiki. Taigi problema išspręsta.
Sutinku su tavo nuomone apie žaidimą, Questo įvykdymas suteikia daugiau laimės negu 1000 negyvų priešų :).
Pagrindinė - glow Data 2008-05-28 22:45
A, tuomet greičiausiai stabdo kol patį lygį įkelia į ram. pssetup galima nurodyti 'load all maps', 'keep maps loaded' ir 'preload models'. Ram sunaudos daugiau, bet gerokai paspartins judėjimą aplink.
Lag kaltinti nedrįsčiau. Nors serveris ir singapūre, bet net ir prie 500ms ping viskas vykdavo gana sklandžiai.
O šiaip, truputį gaila, kad įgūdžių tobulinimas tiek kainuoja, taip pat nėra greitesnio susisiekimo tarp miestų kaip tik pėsčiom. Užtat labai laukiu kol pridės naujus miestus. Faktiškai kiekviena rasė turėtų gauti po savo miestą.
Pagrindinė - akeliukas Data 2008-05-28 22:51
Ai ir dar esu girdėjęs, kad įmanoma turėti savo namą, ten apsistatyt ir pan. Netgi esu sutikęs visai prie centrinės aikštės vieną diaboli NPC, kuris pardavinėja augalus vazonuose :).
Be miestų, dar žaidimui mirtinai trūksta 3D modelių kai kurioms rasėms. Taip ir gaunasi, kad 3 rasės dalijasi vieną - elfo - modelį.
Pagrindinė akeliukas Data 2008-05-29 09:01
Dar paieškojau apie namus ir išsiaiškinau kai ką. Pasirodo, jie yra tik keli nupirkti, ir tai kaip guild'ų namai. Naujo pardavinėjamo namo pasirodymą anonsuoja netgi pagrindinis puslapis, skelbiami aukcionai, belekokiom kainom užkelia ir pan. Man patiktų turėt savo namą. Tuo ir yra geros beta stadijos, o ir apskritai atviras kodas: visada žinai, kad bus ir geriau, kad čia dar ne galutinė versija. Smagu laukti naujovių :).
Aukštyn Tema Programinė įranga / Programinė įranga / Kažkodėl labai, labai stringa Planeshift.

Powered by mwForum 2.29.6 © 1999-2015 Markus Wichitill