Ten taip įdomiai :) Tik prasidėjus žaidimui tave įmeta į vieną grafiškai sudėtingiausių žemėlapio vietų - pagrindinę Hydlaa aikštę. Aplink daug namų, horizontas tolokai, ir jei vaizdo plokštė silpnesnė, gali strigt.
Iš kitos pusės, su intel gma950 integruota pavyko pažaist visai pakenčiamai (visus miestus apvaikščiojau). Pirmiausia paleidau pssetup ir ten viską numečiau iki pliko minimumo. Toliau, žaidimo viduje, paspaudžiau 'O' (options), Graphics>Details, ir pasirinkau 'adaptive distance'. Parametrus galima pareguliuot pagal skonį, bet esmė tame, kad krentant fps, žaidimo varikliukas mažins piešiamą atstumą. Miesto aikštėj kartais gali ir labai sutrumpėti, bet užtat turėtų nestrigti šitaip.
Tiesa, už miesto ribų buvau susidūręs su vienu glitch'u savo vaizdo plokštės - dangaus tekstūra nebuvo perpiešiama, ir pasisukiojus aplink kalnų kraštai ją uždažydavo ir beveik nesimatydavo kur einu. Tuomet 'adaptive distance' išjungdavau ir palikdavau fiksuotą atstumą.
O žaidimas tikrai smagus. Jei tik išlips iš betos, bus visai padorus konkurentas kitiems mmorpg, ir ypatingai tuo, kad koncentruojasi ne į buką 'nubėk nuskersk daugiau NPC', o į bendravimą tarp žaidėjų, ir savo veikėjo tinkamą suvaidinimą.